MicrosoftTeams image

First class easy-going: het nieuwe hoofdstuk van Akomar

“Het is een opwindende tijd voor ons allemaal hier bij Akomar. Als ik terugkijk op de afgelopen jaren, zie ik een reis die ons heeft geleid van onze traditionele wortels met een focus op export naar een bredere horizon, met een toenemende nadruk op import. We hebben de tand des tijds doorstaan, dankzij een fantastische groep collega's die altijd klaar staat voor onze gewaardeerde klanten. Er is zoveel om trots op te zijn!”

“Maar nu is het tijd voor een nieuwe fase, en dat is precies waarom we ons merkverhaal hebben herzien en onze look & feel hebben vernieuwd, inclusief een gloednieuwe website. Waarom nu, vraag je je misschien af? Simpelweg omdat we meer willen zijn dan alleen bekend in de Rotterdamse scheepvaartwereld. We willen meer naamsbekendheid hier in Nederland en misschien zelfs wel internationaal. Een frisse uitstraling past beter bij wie we zijn en waar we naartoe willen.”

“Onze nieuwe website speelt een cruciale rol in deze evolutie. We begrijpen het belang van een sterke online aanwezigheid die een krachtige indruk maakt op bezoekers. Het is ons visitekaartje, ons digitale uithangbord dat laat zien wie we zijn en waar we voor staan. Het is een uitnodiging om ons beter te leren kennen, om te ontdekken hoe wij te werk gaan.”

“Maar wat hopen we ermee te bereiken? Simpelweg, groei. We zijn klaar voor een nieuwe fase, waarin we onze klanten nog beter willen ontzorgen. Noem het Akomar 2030+. We willen groter worden, meer naamsbekendheid vergaren en nog meer waarde toevoegen aan de relaties die we hebben opgebouwd en nog gaan opbouwen. Maar ook, blijvende betrokkenheid, persoonlijke relaties en een onwrikbare toewijding aan het leveren van eersteklas service met een relaxte benadering. First class easy-going!”

“Ik kijk er naar uit om deze reis samen met jullie voort te zetten.”

Arjan Kruis, Directeur van Akomar

Persoonlijk advies?
Wij helpen je graag verder